Search This Blog

Saturday, March 25, 2017

Dragi parinti...

"Draga mama si tata, 

Va multumesc din suflet pentru ca m-ati ales sa fiu in viata voastra. 

Stiu ca pe atunci vremurile erau inca grele si inaintea mea ar fi putut fi altii, dar se pare ca am venit la momentul potrivit. Imi pare rau ca v-am mancat zilele, bucatica de tort pe care o voiati voi si ultimul dumicat de placinta. Imi pare rau ca nu am fost copilul perfect, dar sa stiti ca eu tot timpul am fost marcata de faptul ca trebuie sa multumesc pe cineva, sa fac pe cineva mandru de mine. Sper ca am reusit macar de vreo 2-3 ori in 28 de ani sa fiu ceea ce va doreati si sa fiu practic pe masura asteptarilor voastre. Acum m-am redescoperit, sunt fericita, fericita cu adevarat si ma simt implinita. 
Va multumesc ca prin certurile voastre si buna crestere pe care mi-ati dat-o m-ati ajutat sa ma realizez in viata si cumva m-ati sustinut mereu din umbra. Inteleg faptul ca noua, copiilor, ni se pare in mod eronat uneori ca nu ne iubiti si acum ca imi bate si mie ceasul biologic sper sa trec numai prin experiente pozitive cu viitorul meu pici (cum il alinta deja tatal lui). Nu, nu sunt insarcinata si acesta nu este vreun bilet de adio, sper sa nu aiba ocazia sa fie prezentat asa la tv, este doar o scrisoare catre voi, care m-ati crescut si alaturi de alte experiente placute si mai putin placute m-ati facut sa fiu omul de astazi. 
Daca voi va veti intelege bine si noi, copii si nepotii vostri, vom fi in viata voastra. Luati-va timp pentru voi, iesiti la pensie si incercati sa va cunoasteti din nou, pentru ca in atatia ani de casnicie fiecare dintre voi a fost mai mult la munca si totusi v-ati maturizat impreuna, dar in acelasi timp separat. Sunt si voi fi mereu copilul vostru, iar daca vreodata indraznesc sa imi spun parerea nu este pentru a-i lua partea vreunuia dinte voi ci pentru ca acum sunt la casa mea si pot vedea lucrurile din afara. Se spune ca desi oamenii vad un cuplu fericit numai cei doi stiu ce e in casa lor si evident ca este adevarat, deoarece cu totii vrem ca cei care nu ne cunosc prea bine sa aiba impresia ca suntem minunati. Dar acest lucru chiar se poate intampla. De ce sa nu fim ferititi atat in exterior cat si in interior?! Iubiti-va mult si aici nu ma refer doar la partea fizica, fiti alaturi unul de celalalt la bine si la greu, asa cum v-ati jurat la nunta. 
Nu vreau sa va fac sa plangeti, dar acum noi suntem fiecare la casele noastre si trebuie sa ne bucuram atat cat se mai poate unul de celalalt. O sa va vizitez cat pot de mult si poate mergem si pe la bunici impreuna, o sa va iau in brate si o sa ma cuibaresc in fotoliu langa voi si o sa ma intind in pat cu capul in poala voastra pana oi imbatrani, fiindca aceste mici lucruri ma fac sa ma simt iar copil si sa am impresia ca las toate grijile deoparte.       

25.03.2017                                                                                                Va iubesc, 
                                                                                                           fiica voastra Ioana"

In caz ca va intrebati ce este cu aceasta scrisoare ciudata, e o campanie a celor de la Provident, care ne incurajeaza sa le multumim parintilor nostri. Asadar, pe langa faptul ca faceti un gest frumos, daca imi urmati exemplul, puteti castiga si niste bani de la ei, daca postati scrisoarea voastra pe Facebook cu hashtag-ul #multumescparintilor, asta pentru ca ei sa o poata vedea, ca sa o posteze apoi pe pagina dedicata campaniei, Multumesc Parintilor. Daca veti proceda asa apoi veti trimite mesajul direct catre pagina Multumesc Parintilor cu un mesaj ce trebuie sa contina date precum: nume, prenume, localitate si numar de telefon, veti  intra automat in tragerea la sorti ce va avea loc in 20 aprilie 2017 , pentru unul dintre cele trei premii a cate 500 de lei. Mesajele pot fi clipuri video de maximum 30 de secunde, mesaje text sau poze cu parinții alaturi de mesaj. 


No comments:

Post a Comment