Search This Blog

Wednesday, February 15, 2017

Vizita la Atelier De Frumos




Dupa cum probabil cativa dintre voi stiu deja, in noiembrie o sa am nunta. Mai precis pe 11 noiembrie 2017 imi voi uni in fata lui Dumnezeu destinele cu alesul inimii mele de peste 5 ani deja.

Astazi am fost la Atelier De Frumos si m-am simtit extraordinar acolo. Se presupune ca trebuia sa fiu obiectiva, dar sa fim seriosi: ce fata care imbraca pentru prima oara o rochie de mireasa se poate privi altfel de cat cu inima? Vreau sa le multumesc celor de acolo si Doinitei Oancea pentru profesionalismul de care au dat dovada, m-au facut sa ma simt ca o adevarata printesa si sa-mi intru cu adevarat in starea de mireasa. Sa intri intr-un magazin sau atelier de croitorie si sa vezi cum personalul chiar face ceva pt ca ce ai pe tine sa-ti vina bine si sa aduca a ce trebuie in loc sa incerce sa-ti vanda orice material din stoc doar pentru a face bani e mare lucru. Nu ma indoiesc ca este tot interesul lor sa creeze cat mai multe rochite personalizate si pana la urma sa ia niste bani, dar la o adica daca mireasa pana la urma nu se simte bine in creatia respectiva renumele firmei nu va deveni unul prea bun. Asadar, acest Atelier se bazeaza pe recomandari si stie ca o clientela multumita inseamna de obicei si mai multi clienti. Fiecare rochita se creeaza la comanda dupa dorintele si corpul clientei, practic orice miresica trece pe aici se poate mandri ca a avut o rochie unicat, nu ca cele de duzina ar avea neaparat ceva rau, doar ca e un pic mai greu sa gasesti o rochie de-a gata care sa-ti stea ca turnata. Se probeaza mai multe baze de fuste, de corsete, se vine cu materialul de umplutura pentru volum (daca asta se doreste) si se ataseaza dantela preferata pana cand dimensiunile rezultate sa avantajeze silueta fiecareia.

Nu mai spun de faptul ca au acolo cateva camere dedicate pentru fiecare clienta care vine cu programare. Si da, spun camere, pentru ca nu e o simpla, mare si draguta camera in care sa zicem ca exista 1-2 cabine de proba inguste in care nu te poti misca, nu, sunt mai multe si fiecare straluceste de curatenie. Bineinteles la acest factor se adauga si faptul ca inca de la intrare trebuie sa iti pui niste ciupici de plastic, pentru ca desi nu ma indoesc ca exista femeie de serviciu exista si un bun simt al fiecareia ce nu permite prea mult praf sau murdarie de pe strazi sa se asterne acolo unde exista atata material pretios alb si ivoir.

Cat despre amabilitate, inca de la intare am fost intampinata de un zambet dragut, nici prea mare nici prea mic, deci care nu mi s-a parut fals nici macar o fractiune de secunda. Pe tot parcursul sederii mele acolo mi s-au oferit apa, ceai, cafea, bomboane, napolitane si chiar tort, ce sa mai, ca sa foloseasca mai mult material la rochie evident.

Unii dintre voi vor spune probabil ca sunt foarte emotionata si deci subiectiva si ca am exagerat in descriere... poate! Cine stie? Dar in concluzie, impresia pe care mi-au lasat-o fetele a fost una foarte buna asa ca recomand oricui sa viziteze Atelier De Frumos la adresa Pache Protopopescu nr 88
sector 3, București, pe Facebook la https://www.facebook.com/Olga.Atelier, sa le trimita cu incredere un e-mail pe adresa office@atelierdefrumos.ro sau pentru mai multe detalii sa le dea un telefon la 0725 089 344.

P.S.: Acesta nu este un advertorial sau o reclama, nu am primit bani sau alte servicii in afara de cele oferite oricui le trece pragul, ci este doar parerea mea in urma cunoasterii lor la targul Mariage Fest 2017 de la Palatul Parlamentului.


No comments:

Post a Comment