Search This Blog

Wednesday, February 22, 2017

Micile bucurii ale vietii sunt pretudindeni



Am lansat de curand o mica cercetare despre mine. Spun mica pentru ca am facut-o doar pe grupul de WhatsApp a prietenelor din copilarie, grup ce numara 4 fete cu tot cu mine. Le multumesc pe aceasta cale celor care mi-au raspuns prompt ca ce le place/admira la mine este faptul ca ma pot bucura de lucrurile mici. Ei bine asta mi-a adus mie personal un zambet pe buze si o satisfactie interioara de nedescris, da, aceasta este una dintre micile mele bucurii, sa fiu apreciata de cei dragi.

Ce trebuie sa stim cu totii este ca e extrem de greu sa apreciezi daca un om este fericit sau nu in timpul vietii, asta pentru ca acest sentiment minunat este extrem de subiectiv. Un mare filosof grec, cred ca Socrate, desi n-as baga mana in foc (pentru ca cei 4 ani de filosofie aparent n-au reusit sa-mi stabilizeze in minte numele lui) spunea ca poti zice despre un om daca a fost sau nu fericit doar dupa ce nu mai este printre noi si tind sa-i dau dreptate. Fiecare dintre noi are momente placute si momente mai putin placute, dar faptul ca traim pe aceasta planeta (inca) verde, ca soarele (mai) straluceste peste firele de iarba din curte (sau din fata blocului), ca dimineata pasarelele ne canta la geam si multe alte asemenea ar trebui sa ne faca pe fiecare in parte macar odata in viata sa zambim sincer
.
Eu una am fost foarte fericita de exemplu ieri, cand ducandu-ma undeva am vazut la metrou un domn care vindea zambile, era a treia oara cand vedeam aceste gingase flori pe anul acesta si am zis ca daca peste cateva ore va mai fi in acelasi loc ii voi lua macar unul dintre buchetele. Si ce credeti? Cand m-am intors spre casa era acolo si parca ma astepta pe mine sa cumpar "5 fire la 10 lei", bun pentru aceasta vreme, cand sunt in mare voga. Sa iau acel buchet multicolor, pentru ca am optat sa ridic unul care avea roz, alb si mov apoi sa-i simt mireasma la pieptul meu m-a relaxat cum nici nu va puteti imagina. Ceea ce a facut acest moment posibil este atat domnul care habar n-are probabil cata fericire aduce unor persoane doar fiind acolo si vanzand florile pe care cine stie de unde le are, cat si decizia pe care am luat-o eu acum vreo 2 ani si anume aceea ca daca imi doresc ceva sa nu mai astept de la altii, cum ar fi logodnicul meu sa-mi aduca fix acele flori care eu sper sa-mi umple sufletul si casa de mireasma primaverii exact cand vreau eu. Daca imi doresc o zambila, un ghiocel, lalele sau niste lacramioare mi le achizitionez singura. Punct. Ca de trandafiri si crizanteme se ocupa el (Pupati-as fruntea aia de savant! 💑). Ceea ce trebuie sa retineti de aici este ca desi a devenit un cliseu, fericirea chiar depinde de propria persoana. Incercati sa va detasati un pic de cei din jur, atentie, nu sa va instrainati, din contra, ci sa fiti din ce in ce mai apropiati insa fiecare sa aiba si fericirea lui independenta de persoana celuilalt.

Fericirea se poate gasi in lucruri mici, asa cum sugereaza si Centrul Comercial Vitantis prin concursul lansat pe Facebook in care isi provoaca fanii si pe toti cei care ii trec pragul sau care pur si simplu vor sa redescopere lucrurile mici care le fac vata mai frumoasa sa-si faca un selfie pe care sa-l publice pe pagina concursului cu hashtagurile #happyselfie #concursVitantis  pentru a putea castiga 1000 de euro.

Va invit cu mare drag sa participati la concurs si sa enumerati motivele fericirii voastre in comentarii pe Facebook, Twiter, Google+ si la aceasta postare, chiar aici sau la voi pe blog.
O viata fericita sa aveti!

No comments:

Post a Comment