Search This Blog

Monday, February 20, 2017

Pizza Roulette by Oliviera

Am aflat de curand despre Pizza Roulette si mi s-a parut interesant. Mai ales ca tocmai am organizat o dupa-amiaza de board-game-uri si acesta ar fi un joc ideal in gasca. La aceasta provocare l-as invita pe Zoso pentru a il cunoaste personal si a vedea de ce toata lumea este atat de inebunita dupa stilul sau zeflemitor si evident pe prietenele mele blogerite, foste colege de facultate, Simona de la http://adesscrie.blogspot.ro/?view=classic siiiiiiiii cealalta Simona care avea si ea un blog la un moment dat, dar cred ca a cam uitat de el.

Asta mi-a adus aminte si de "Omul demolat" de Alfred Bester, carte premiata cu Premiul Hugo, pe care am citit-o anul trecut si in care infractiunile erau aproape imposibil de realizat, dar la o serata se produce o crima.

"Pizza Roulette" este o campanie lansata recent de Oliviera.ro, care presupune sa strangi o gasca de prieteni si sa comanzi pizza de pe http://promo.oliviera.ro/pizza-roulette-bucharest-ro/?utm_medium=social-paid&utm_source=bloggers&utm_campaign=pizza-roulette-bloggers. Insa smecheria este ca pizzele care iti sunt livrate au una dintre felii extrem de picanta, nimeni nu stie care, insa pizza trebuie invartita asemenea unei rulete de fiecare data pentru ca suspansul sa fie mai mare. In plus, cine face fotografii sau video-uri si le urca pe Facebook sau Instagram cu hashtag-ul #PizzaPartyOliviera are ocazia sa castige multe alte premii. Pentru mai multe informatii despre campanie vizionati clipul urmator:


No comments:

Post a Comment