Search This Blog

Wednesday, March 1, 2017

Fantastic Beasts and Where to Find Them (2016)



1 Martie 2017 a venit pentru mine si cu un film pe placul sufletului meu: Fantastic Beasts and Where to Find Them. Acest film fantastic de actiune, regizat de David Yates si distribuit de Warner Bros mi-a incantat inima pe tot parcursul celor doua ore si treisprezece minute fara a ma plictisi nici macar o secunda. Cand a trebuit sa dau pauza pentru cateva minute sa opresc masina de spalat si sa-mi iau pastilele parca ceva s-a sfasiat inlauntrul meu, eram ca un copil mic care se desprinde de jucaria lui preferata. Trebuie sa marturisesc insa ca am fost inca de la inceput fan Harry Potter si as revedea de mai multe ori filmele, desi saracul Daniel Radcliffe risca sa fie un alt Macaulay Culkin daca nu este atent ce filme isi alege in continuare, pentru ca rolul de scolar vrajitor persecutat de rude il va bantui pe viata. Revenind la ale noastre, acest film britanic lansat in Romania pe 18 noiembrie 2016 are scenariul cum nu se putea altfel, scris de J. K. Rowling, iar actorul principal Edward John David "Eddie" Redmayne (Newt Scamander) m-a impresionat intr-un mod ciudat si cumva de nedescris, ramanand la fel de criptic ca in "The Theory of Everything" (pentru care a castigat si un Ocar) si "The Danish Girl" (in care joaca rolul primului transexual din istorie). Acest spin-off provoaca imaginatia amatorilor de gen fantasy si intelectul tuturor "incuiatilor".

No comments:

Post a Comment