Search This Blog

Wednesday, March 1, 2017

Prima zi de primavara 2017

Prima zi de primavara a venit cu mult soare si temperaturi ridicate.

Inca de la primele ore ale diminetii am intampinat lumea cu un larg si sincer "Buna dimineata!", pentru ca ce poate sa fie trist intr-o zi ca aceasta. Am bifat ca fiind facute toate lucrurile care ma tin in priza daca le fac intr-o anumita ordine: m-am trezit (nu chiar imediat ce a sunat ceasul sau mai bine zis a vibrat bratara logodnicului); m-am intins bine, ca sa ma dezmortesc; am baut apa imediat, pentru a-mi da energie; mi-am facut gimnastica de dimineata cu plank-ul de ziua 10, care a avut 35 de secunde si bicicleta statica de 10 minute timp in care am ascutat un episod din Podcast; dupa care mi-am facut exercitiile de limba engleza prin aplicatia Duolingo, pe care v-o recomand cu drag daca vreti
sa va reamintiti unele lucruri si vreti sa va fixati un contact stabil cu engleza, dar care de altfel mai are si erori pe alocuri, fiind o aplicatie dezvoltata pe baza de voluntariat. Am continuat cu cititrea a cateva pagini cu fraze alambicate despre Eminescu si folclor (asteptati sa termin cartea pentru mai multe detalii intr-un post viitor); am sunat inapoi un fotograf simpatic si bezmetic care ma contactase inca de ieri, cand eram in goana dupa martisoare, ca sa-mi mai dea niste detalii despre serviciile lor si sedinta foto castigata in urma targului de mirese de la Palatul Parlamentului. Toate bune si frumoase si asa vor ramne pe parcursul intregii zile, deoarece imi voi lua vitaminele si voi fi puternica la interviul de diseara, voi face o baie si voi fi relaxata intreaga zi, voi primi martisoare si flori poate chiar bani, toate astea dupa ce am vorbit deja cu prietenele mele si ne-am urat primavara frumoasa & stuff. In plus, voi mai citi alte cateva pagini, de aceasta data chiar din opera lui Eminescu, in proza mai mult.

Deci: Bine-ai venit Primavara!

No comments:

Post a Comment