Search This Blog

Tuesday, March 14, 2017

Fericirea sta in noi

Nu credeam ca pot fi cu adevarat fericita.

Imi este frig, m-a cam durut capul astazi pentru ca am fost la bazin si nu mi-am luat apa la mine apoi am plecat direct in alta parte si am ajuns usor deshidratata (multumesc colegului meu care s-a milostivit de mine si mi-a dat ce-i drept o sticla de apa minerala -eu nu prea beau d-asta-, dar s-a dus a naibii de usor), nu par sa ma potrivesc la telefoane cu un coordonator de casting (o sa ajung sa ma excluda din baza de date pentru ca refuz proiecte sau nu-i raspund la telefon, dar nici el nu mi-a raspuns la SMS si telefon) si s-a facut tarziu iar eu n-am apucat sa bifez toate obiectivele.

Cu toate acestea: m-am trezit sanatoasa, binedispusa in ciuda vremii intunecate (Buna Dimineata Lume!), mi-am facut gimnastica de invigorare extinsa cu plank-ul de 65 de secunde (am fost singura in dimineata aceasta si am facut rutina asa cum am vrut eu, iar plank-ul a fost de ziua 23), m-am relaxat la bazin inotand cu placa de burete, intrand in jacuzzi si stand in sauna (ce-i drept nu o clepsidra intreaga, adica nu 15 minute ci doar vreo 12, cred ca nu trebuie sa mai pun doua polonice de apa pe pietre, cand intru), desi am avut multe rapoarte de omologat in federatie toate au mers usor, ba chiar am participat activ la tragerea la sorti pentru turneele semifinale, am ajuns acasa la o ora mai mult decat rezonabila (am plecat mai devreme de la sedinta comisiei), mi-am luat singura si bucuroasa zambile albe frumoase si frumos mirositoare, care imi imbogatesc casa si alaturi de ele stau niste minunate margarete, am vizionat un episod dintr-un serial (APB - o sectie de politie ultratehnologizata de un miliardar) alaturi de logodnicul meu, scriu pe blogul meu minunat, azi m-a sunat din proprie initiativa un DJ pentru nunta de care uitasem complet, ieri am semnat cu echipa foto-video pentru nunta, maine ma duc la un al doilea interviu... si probabil ca lista poate continua.

Ce poate fi mai frumos?!

No comments:

Post a Comment